Vandaag is Ines de Ridder bij Adjust gestart als Customer Succes Manager!
Hallo, ik ben Ines de Ridder. Per 1 juli start ik bij Adjust in de functie van Customer Succes Manager. Als Customer Succes manager is het mijn missie te achterhalen waar kansen liggen voor een CFO en/of inkoopmanager en hoe ze deze kunnen benutten. Mijn kracht is vooral dat ik de wensen van de opdrachtgever uitstekend in kaart kan brengen om vervolgens de juiste consultant te koppelen aan de opdracht om de optimalisatie in het inkooptraject te realiseren. Ik verbind onze opdrachtgever aan onze consultants en andersom. Ook verbind ik onze opdrachtgevers aan elkaar in thema-discussies of hackathons. Bij Adjust ga ik dit doen binnen alle business units; bij zowel privaat als publiek (infra, sociaal domein en rijksoverheid). Zowel in mijn werk, maar ook in mijn functie als raadslid, op de sportvereniging en in mijn vriendenkring ben ik vaak de ‘linking pin’!
Mijn keuze is op Adjust gevallen vanwege de aanwezige expertise en de ervaring met Europees aanbesteden, inkoop in het sociaal domein en de talloze succesvol afgeronde inkooptrajecten bij grote en middelgrote ondernemingen. Bijvoorbeeld bij producerende bedrijven in de foodsector, in de zorgsector en bij de overheid. Ook is er de enorme passie voor inkoop en contractmanagement en de mogelijkheid om mee te ondernemen. Een bijdragen leveren aan de verdere ontwikkeling van Adjust, de no-nonsens werksfeer en het enthousiasme waarmee ik onthaald wordt; ik heb er zin in!
In mijn vrije tijd ben ik graag op de golfbaan of dobberend in ons bootje op het water. Op korte termijn ga ik kennismaken met de relaties van Adjust, dus: TOT BINNENKORT!