corner
  • Amstelveen
  • private sector
  • 32-40 uur per week
  • vast

Introductie

Zet jij graag je tanden in uitdagende logistieke inkoopprocessen? Krijg je energie van het adviseren over de ideale locatie voor een hypermodern warehouse? Of over het verbeteren van logistieke stromen waardoor een klant honderdduizenden euro’s goedkoper uit is? Dan hebben wij dé baan voor jou.

Adjust zoekt een medior inkoopadviseur logistiek

Functie

Als medior adviseur logistiek ben jij een spin in het web. Jouw dag is pas écht goed als je met de nieuwste technologieën inkoop, logistiek en operations met elkaar kunt verbinden. Ambitieus? Zeker. Want het kan volgens jou altijd slimmer, beter en duurzamer. Dus ga je graag om de tafel met leveranciers om de gunstigste voorwaarden te bedingen op het gebied van kwaliteit, prijs en leverbetrouwbaarheid.
En of je nu bij de klant werkt of thuis: je bent onderdeel van ons team in Amstelveen. Voor overleg, ervaringen uitwisselen en natuurlijk voor de bedrijfsuitjes. Van bierbrouwen in België tot tochten met een speedboot over de Loosdrechtse plassen.

  • Je voelt je thuis in de wereld van innovatieve leveranciers, warehousing en point of gravity;
  • Je kent de kleine letters van elk contract en zorgt ervoor dat klanten goed weten waar ze hun handtekening onder zetten;
  • Je kijkt altijd vooruit: als je klant droomt over uitbreiding, denk jij al na over de logistieke gevolgen;
  • Je wilt in korte tijd bij verschillende klanten veel werkervaring opdoen;
  • Je hebt minimaal een hbo-opleiding en 4 jaar werkervaring als inkoopadviseur logistiek.

Aanbod

Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.
Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 40 collega’s die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.

Ga je bij ons aan de slag, dan kun je rekenen op:

  • Een prima salaris;
  • Auto, laptop, telefoon van de zaak en vergoeding voor internet thuis;
  • Flexibiliteit: je werkt op ons kantoor in Amstelveen, vanuit huis of bij de klant;
  • Volop opleidingsmogelijkheden (zowel intern als extern);
  • 25 vakantiedagen.

[hours: 32-40 uur per week]
[type: vast]
[company: private sector]
[location: Randstad]

Sollicitatie

Nieuwsgierig? Of is het overduidelijk dat deze baan bij jou past? Mail dan je cv naar noortje.bruggeman@adjust.nl of bel voor meer info 06-58772895.

Het DNA van Adjust

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland.

Een inkoopadviesbureau dat stevig inzet op inkoop en contractmanagement voor overheden en bedrijfsleven. Advies geven we met hart, ziel en geweten. Consultants bij Adjust zijn experts binnen hun vakgebied, weten alles van wet- en regelgeving en houden altijd oog voor mens en omgeving. Duurzaam en resultaatgericht te werk gaan kenmerkt de consultants van Adjust.

Adjust als werkgever in 90 seconden

Niet gevonden wat je zocht?

Meld je aan voor een jobalert

Blijf op de hoogte van alle actuele vacatures.

Plan een vrijblijvende kennismaking

Ontdek wat Adjust voor je kan betekenen en maak kennis met het bedrijf.

corner

Reader Interactions