corner
  • Omgeving Amsterdam
  • publieke sector
  • 32-36 uur per week
  • vast

Introductie

Heb jij affiniteit met HR, het facilitaire en het ICT werkveld? Heb jij ervaring met simpelere Europese aanbestedingen binnen de publieke sector en proeft dat naar meer? Wil jij werken in een dynamische omgeving, ben je klaar voor persoonlijke ontwikkeling en ben je op zoek naar een verantwoordelijke baan?

Adjust zoekt voor één van haar opdrachtgevers in de omgeving van Amsterdam een Inkoper voor de publieke sector.

Functie

Op dagelijkse basis houd je je als inkoopadviseur bezig met het inkoop- en aanbestedingsbeleid van deze organisatie. Je voert niet alleen zelfstandig (Europese) aanbestedingen uit, je bent ook verantwoordelijk voor het verbeteren van het inkoop- en aanbestedingsproces. Naast marktconsultaties en -onderzoeken, adviseer je opdrachtgevers en de manager inkoop over de aanvliegroute van inkooptrajecten en houd je ontwikkelingen op gebied van wet- en regelgeving goed in de gaten.

Jouw taken komen er als volgt uit te zien:

  • Projectleider voor specifieke inkooptrajecten (producten en diensten);
  • Uitvoeren (simpelere) (Europese) aanbestedingen op gebied van HR, ICT en het facilitaire werkveld;
  • Ondersteunen van collega-inkopers op andere gebieden;
  • Samenwerken met de contractmanagers;
  • Rapporteren aan de manager inkoop;
  • Schakelen tussen diverse partijen, zoals stakeholders, leveranciers, klanten, contracteigenaren en opdrachtgevers;
  • (Door)ontwikkelen van het inkoop- en aanbestedingsbeleid.

Wie ben jij?

Je hebt ervaring als inkoper binnen de publieke sector en hebt affiniteit met HR, ICT en Facility. Je gaat uitdagingen niet uit de weg, hebt de ambitie om jezelf en de organisatie naar een hoger niveau te brengen en je hebt een positieve instelling. Kortom; jij houdt van afwisseling, een dynamische omgeving en bent op zoek naar een organisatie die je verder helpt.

Daarnaast neem je het volgende mee:

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau;
  • Een aanvullende inkoopopleiding zoals bv NEVI 1, aanbestedingsleergang, etc.;
  • Minimaal 2 jaar inkoopervaring binnen de publieke sector, het liefst met ervaring met (Europees) aanbesteden.

Communicatie is zeg maar echt jouw ding. Je bent gewend projectmatig te werken en hebt een verbindende en overtuigende persoonlijkheid; een bruggenbouwer met humor en gevoel voor bestuurlijke verhoudingen. Omdat je omgevingsbewust, resultaatgericht en een teamplayer bent, ben jij onze ideale nieuwe collega.

Aanbod

Je komt in dienst van een publieke organisatie voor 32 tot 36 uur per week. Je krijgt veel verantwoordelijkheid binnen deze veranderende organisatie. In deze functie is er veel ruimte voor eigen initiatief en is er een goede werk-privébalans. Ze hanteren flexibele werktijden en de mogelijkheid om vanuit huis te werken.

Omdat zij ontwikkeling (zowel binnen de organisatie als op persoonlijk vlak) belangrijk vinden is er veel ruimte voor opleidingen en trainingen. Zo is er een persoonlijk opleidingsbudget van € 3.000,- per 3 jaar en een opleidingsbudget per afdeling.

Wat kun je verwachten:

  • Een jaarcontract (32 tot 36 uur), met de intentie tot omzetting naar vast dienstverband;
  • Het salaris is maximaal € 4.965,– bruto per maand, afhankelijk van jouw werkervaring;
  • 8% vakantiegeld en een pensioenregeling via het ABP;
  • Een dertiende maand en 23 vakantiedagen;
  • Een goede reiskostenregeling met keuze optie: voor de volle 100% als je met het ov reist, of kies voor een (elektrische) ‘fiets van de zaak,’ of een tegemoetkoming in de reiskosten;.
  • Een vergoeding van € 45,- bruto op je zorgverzekering

En verder:

  • Een assessment kan deel uitmaken van de procedure;
  • Een VOG screening maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.


[hours: 32-36 uur per week][type: vast][company: publieke sector][location: Omgeving Amsterdam]


Sollicitatie

Interesse in deze functie of heb je vragen: Je kunt terecht bij Eveline Bos via recruitment@adjust.nl of via: 06-46072366.

Het DNA van Adjust

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland.

Een inkoopadviesbureau dat stevig inzet op inkoop en contractmanagement voor overheden en bedrijfsleven. Advies geven we met hart, ziel en geweten. Consultants bij Adjust zijn experts binnen hun vakgebied, weten alles van wet- en regelgeving en houden altijd oog voor mens en omgeving. Duurzaam en resultaatgericht te werk gaan kenmerkt de consultants van Adjust.

Adjust als werkgever in 90 seconden

Niet gevonden wat je zocht?

Meld je aan voor een jobalert

Blijf op de hoogte van alle actuele vacatures.

Plan een vrijblijvende kennismaking

Ontdek wat Adjust voor je kan betekenen en maak kennis met het bedrijf.

corner

Reader Interactions