corner
  • Omgeving Amsterdam
  • Private sector Zorg
  • 36 -40 uur per week
  • vast

Introductie

Ben jij een ervaren Sourcing Manager die klaar is voor een volgende stap? Zoek je een rol waarin je de kans krijgt de inkooporganisatie naar een hoger niveau te tillen? Werk je ook nog eens graag in een internationale omgeving en heb je ervaring met Sales & Marketing? Dan wordt dit jouw volgende vaste baan!

Adjust zoekt een Sourcing Manager (Sales & Marketing)

Functie

Je komt te werken in een dynamische en veranderende internationale organisatie die zich begeeft in de farmaceutische wereld. Deze organisatie dient een maatschappelijk doel en voorziet de wereld van benodigde medicatie. Je komt te werken op de afdeling inkoop waar jij jouw skills gaat inzetten om deze afdeling verder te professionaliseren. De organisatie is continu in beweging en aan verandering onderhevig, dit betekent dat je de kans krijgt om de bestaande processen te analyseren en te verbeteren.

Als Sourcing Manager heb je de focus op Sales & Marketing en gemeenschappelijke uitgaven. Hiernaast ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen en uitvoeren van de globale sourcingstrategie. Jouw doel wordt om de productiviteit te verhogen, de globale uitgaven te verbeteren en de kosten te reduceren. Hiernaast ga je de beste waardes voor de organisatie selecteren en de leverancier(s) contracteren en managen. Tot slot krijg je de vrijheid om de markt te onderzoeken om op deze manier nieuwe kansen te ontdekken die van toegevoegde waarde zijn voor de organisatie en de verbetering van de bestaande processen.

Jouw concrete werkzaamheden zullen er als volgt uitzien:

  • Ontwikkelen en implementeren van (globale of regionale) categorieplannen en sourcingstrategieën op gebieden zoals marktinformatie, creatieve bureaus, verkoop- en mediadiensten, consultancy en andere gemeenschappelijke uitgaventerreinen;
  • Optimaliseren van toegevoegde waarde, risicobeheer en contractharmonisatie;
  • Je zorgt ervoor dat selectie, contractering en prestaties voldoen aan geldige richtlijnen, zowel intern als extern;
  • Verantwoordelijk voor de communicatie en beheren van veranderingen met zakenpartners;
  • Het begeleiden en implementeren van de aankoopprocessen en het continue verzorgen van kennisdeling;
  • Je maakt gebruik van sourcing tools (inclusief e- of omgekeerde veiling, onderhandeling etc.);
  • Je stelt leveranciersevaluaties op, voert onderhandelingen en stelt contracten op;
  • Verantwoordelijk voor het beheren van de inkoopprocedures op regionaal en lokaal niveau;
  • Je definieert en implementeert inkooprichtlijnen en -beleid.

Je neemt in ieder geval het volgende mee:

  • In bezit van een Master diploma (per voorkeur richting: Business Administration);
  • In bezit van een NEVI-2 diploma heeft de voorkeur;
  • 3 tot 6 jaar sourcing werkervaring in categoriebeheer;
  • Ervaring in Marketing & Sales gerelateerde en indirecte en gemeenschappelijke uitgaven is vereist;
  • Uitstekende beheersing van de Engelse taal is vereist;
  • Goede communicatieve en relatiemanagement vaardigheden;
  • Gestructureerde en organisatorische vaardigheden;
  • Sterke autonomie en resultaatgericht;
  • Kennis van de farmaceutische industrie heeft de voorkeur;
  • Markt- en leveranciersanalyse ervaring.

Aanbod

Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.

Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 40 collega’s die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.

Het gaat om een vaste baan op basis van werving & selectie, op basis van 40 uur per week.
Het salaris ligt tussen de €65 en 75K per jaar.



[hours: 36 -40 uur per week][type: vast][company: Private sector Zorg][location: Omgeving Amsterdam]

Sollicitatie

Nieuwsgierig? Of is het overduidelijk dat deze opdracht bij jou past? Mail dan je cv naar eveline.bos@adjust.nl of bel voor meer info: 06-46072366.

Het DNA van Adjust

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland.

Een inkoopadviesbureau dat stevig inzet op inkoop en contractmanagement voor overheden en bedrijfsleven. Advies geven we met hart, ziel en geweten. Consultants bij Adjust zijn experts binnen hun vakgebied, weten alles van wet- en regelgeving en houden altijd oog voor mens en omgeving. Duurzaam en resultaatgericht te werk gaan kenmerkt de consultants van Adjust.

Adjust als werkgever in 90 seconden

Niet gevonden wat je zocht?

Meld je aan voor een jobalert

Blijf op de hoogte van alle actuele vacatures.

Plan een vrijblijvende kennismaking

Ontdek wat Adjust voor je kan betekenen en maak kennis met het bedrijf.

corner

Reader Interactions